NACHI Master Distribuitor în România
ro en

TRADIȚIE ÎN PRODUCȚIE

Îndeplinirea aspirațiilor ca o companie de producție

Făurirea unei săbii japoneze în timpuri străvechi dura multe săptămâni și era considerată o artă sacră. Săbiile erau adesea realizate cu diferite profiluri, diferite grosimi ale lamelor și diferite variații ale zimților.

Oțelul utilizat este cunoscut ca tamahagane sau ”oțel prețios”.

Nachi Fujikoshi este un leader în industriile de Echipamente, Roboți, Componente și Materiale Industriale; combinația perfectă între industrii, know-how și tradiție pentru a produce rulmenți oscilanți cu role cu ”cea mai mare sarcină de încărcare dinamică din lume”.

Misiunea Nachi Fujikoshi

Misiunea companiei este aceea de a contribui la progresul companiilor care se ocupă de producție.

Descrierea principalelor produse Nachi

Sunt 4 grupe majore de produse: producția de Echipamente, Roboți, Componente și Materiale. Toate diviziile de produse sunt conectate și sincronizate între ele, cu scopul de a obține cele mai bune produse și de cea mai înaltă calitate.

Unele din echipamentele produse de Nachi sunt echipamente de tăiat, de format, de șlefuit, de precizie, mașini unelte, sisteme integrate. Divizia de componente este responsabilă de rulmenți, echipamente hidraulice și hidraulice pentru industria auto. Divizia de componente lucrează îndeaproape cu cea de materiale care este responsabilă cu oțelurile speciale, straturi de protecție și cuptoare industriale.

Dimensiunea financiară

Cifra de afaceri a companiei este de $1.9 miliarde. Grupa de rulmenți contribuie cu 37%, iar piața automotive reprezintă 53% din totalul vânzărilor Nachi.

Istoricul producției de rulmenți și evoluția companiei

Nachi Fujikoshi a fost fondată în Toyama City, Japonia, de către fondatorul ei, Dl. Kohki Imura, în 1928. Compania a fost înființată cu scopul de a deveni un producător local de unelte de tăiat și mașini unelte, în trend cu modernizarea industrială a vremii. Acest obiectiv a fost atins foarte repede și activitățile companiei s-au extins cu viteză în primii 20 de ani de la înființare. Producția de rulmenți a început în 1939. A produs, inițial, rulmenți cu bile și rulmenți sferici din materiale de înaltă calitate.

În anul 1950, linia de producție rulmenți a fost extinsă cu rulmenți cu destinație specială și pentru căile ferate. După dezvoltarea de rulmenți din oțel de înaltă calitate, mulțumită diviziei de oțeluri speciale, la începutul anilor ‘60, compania a început producția de rulmenți pentru motoarele cu reacție. Acest proces a fost urmat de dezvoltarea tehnologiei de formare prin presare la cald pentru inele interioare/exterioare și a avut ca urmare producția de rulmenți Triple-race și rulmenți pentru prese de tipografie.

În anii ’80 a început un nou program cu divizia de oțel, pentru producția de rulmenți cu durată lungă de utilizare. În timpul acestui program, rulmenții pentru unitățile de aer condiționat din industria automotive și rulmenții cu role au intrat în producție.

Diferența între Nachi și alți producători

Actuala poziție a Nachi pe piețele internaționale se datorează importanței pe care o acordă solicitărilor venite din partea clienților. Toate produsele companiei se realizează în conformitate cu standardele internaționale și cu un înalt grad de precizie și calitate. Echipele de profesioniști, de la producție la vânzări, poziționează Nachi cu un pas în față în această industrie.

Nachi a dezvoltat o integrare pe verticală și, astfel, nu depinde de furnizori externi pentru a asigura calitatea producției. Toate produsele Nachi sunt realizate în fabricile proprii, cu propriile echipamente special concepute și folosind propriile unelte. Inclusiv oțelul este produs și, apoi, forjat de Nachi în cuptoare produse de aceasta.

Așadar, Nachi controlează fiecare aspect al procesului de producție. Calitatea se construiește prin calitate, la fiecare etapă. Prin menținerea de standarde riguroase care sunt monitorizate și îmbunătățite continuu se asigură, astfel, un nivel ridicat de calitate. Clienții pot să aibă încredere în produsele Nachi, deoarece reputația companiei se regăsește peste tot de-a lungul liniei de producție.

Rulmenții oscilanți cu role

Rulmenții oscilanți cu role marca Nachi sunt produși pentru a obține rezistență la sarcini ridicate. Au fost proiectați cu o geometrie internă uniformă între căile de rostogolire și role. Cel mai important aspect este că divizia de Oțel a dezvoltat un oțel special de durabilitate mare pentru producția acestui tip de rulment.

Mulțumită know-how-ului despre oțelul specific rulmenților, compania Nachi are acum o tehnologie de tratament termic mai sensibilă și mai controlată pentru producția de rulmenți care pot opera în siguranță în condiții dificile. Rulmenții standard își pierd precizia la temperaturi peste 120°C și forma oțelului începe să se modifice la nivel micro. Modificările la nivel micro determină pierderea rezistenței rulmentului și oțelul suferă pierdere în durata de viață, deoarece își pierde capacitatea de a suporta încărcare mare. Tehnologia de tratare termică aplicată de Nachi pe rulmenți permite oțelului să își mențină micro structura și împiedică pierderea rezistenței chiar și la medii de lucru ce presupun temperaturi de 200°C. Acest tratament termic oprește distrugerea prematură a rulmenților, prevenind modificările determinate de operarea la temperaturi înalte. Operarea în condiții de temperatură de 200°C este standard pentru rulmenții oscilanți cu role de la Nachi.

Pe lângă geometria internă, calitatea oțelului și procesul de tratare termică de înaltă tehnologie, dimensiunea rolelor utilizate în alcătuirea rulmenților oscilanți cu role si design-ul structurii coliviei joacă, de asemenea, un rol important prin obținerea celui mai ridicat nivel de sarcină dinamică din piață. Acesta este rezultatul sinergiei între departamentele companiei de debitare, design și producție care sunt implicate în producția elementelor componente ale rulmenților.

Succesul Nachi Fujikoshi

Succesul ține de filosofia companiei, care a fost definită de fondatorul acesteia, Dl. Kohki Imura. Aceasta cuprinde cele 5 aspecte ale Filosofiei Corporatiste actuale, ca o bază fundamentală a activităților zilnice ale companiei.

Creativitate – afacerile se ofilesc în lipsa creativității.

Visurile de astăzi aduc o zi de mâine mai bună. Creativitatea cauzează o notă de discordie. Îmbunătățirea este asigurată prin cucerirea discordiei.

Agresivitate – abordează job-ul tău cu agresivitate. Acordă prioritate sarcinilor dificile și nu renunța niciodată când sarcina este rezolvată pe jumătate.

Globalizare – Piața ta este planeta.

Câștigă încrederea oamenilor la nivel global. Furnizează produse de calitate la un cost rezonabil. Alimentează competitivitatea prodselor tale.

Spirit apreciativ – Apreciază totdeauna ceea ce fac oamenii din jur pentru tine.

Mulțumește-le părinților pentru că ți-au dat naștere. Mulțumește-le vârstnicilor pentru îndrumare. Ajută comunitatea pentru a beneficia de ospitalitatea acesteia.

Resurse umane – Pentru a avea o companie care prosperă, e important să găsești și să lucrezi cu persoana potrivită pentru jobul potrivit.

Oameni de calitate sunt greu de găsit. Fii obiectiv. Fii în cunoștință de cauză. Fii înțelept. Respectă-ți cuvântul.

Misiunea Nachi Europa

Misiunea Nachi Europa se bazează pe:

  • Produsul potrivit
  • Prețul potrivit
  • Timpul potrivit
  • Locul potrivit

Nachi Europa se află din 1967 în Germania pentru a deservi clienții europeni cu cele mai bune servicii tehnice, comerciale și logistice.

www.nachi.de

  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand
  • brand